FEDERACIÓN DE EMPRESARIOS DO BAIXO MIÑO

-FEBAM-

 

Rúa Martínez Padín, nº 11       Tui             Telf 986 60 50 84

         

Benvida

Noticias 2009

Hemeroteca

Noticias 2008

Entrevista

Enquisa

Asesoría

   

FEBAM e Deputación de Pontevedra impartirán un seminario formativo sobre como afrontar a crise económica

Tui, 31/07/2009. A Federación de Empresarios do Baixo Miño - FEBAM, informa que o próximo mes de setembro vai desenvolver unha charla informativa dentro do programa “Seminarios para a mellora competitiva do pequeno comercio” que imparte a Deputación de Pontevedra en colaboración con FEBAM, IGAPE e o Centro Europeo de Empresas e Innovación de Galicia  (BIC-GALICIA).

O obxectivo destes seminarios e formar aos empresarios do pequeno e mediano comercio para que sexan máis competitivos no desenrolo das súas actividades e sexan capaces de obter o máximo rendemento nos seus negocios.

En concreto, o seminario que se impartirá en FEBAM ten como título “Como afrontar a crise: Medidas para afrontar a Crise I” e consiste en facilitar aos asistentes unha serie de medidas e actuacións para sobrelevar a actual situación financeira e seguir ofrecendo un servicio de calidade aos seus clientes.

FEBAM, segue apostando por un comercio competitivo formado e actualizado que creza de forma continuada e sexa unha referencia para a economía de Tui e a comarca do Baixo Miño.

Para más información poden pórse en contacto connosco no teléfono 986 60 50 84, a través do correo electrónico en febam.febam@gmail.com ou visitando a nosa sede na Rúa Martinez Padin, 11 en Tui.

  

Novo folleto de ofertas de FEBAM

Tui, 23/07/2009. A Federación de Empresarios do Baixo Miño - FEBAM, como tódolos meses, volve a promocionar aos seus establecementos asociados mediante a elaboración do novo Folleto de Ofertas, correspondente ao mes de xullo que se distribúe polos establecementos comerciais da zona.

Este folleto, do que se fai unha tirada de 5.000 exemplares e que  ten carácter mensual, estando vixente a partir da segunda quincena de cada mes, vai dedicado, mesta ocasión, á gastronomia típica da zona.

Este folleto é un servizo de publicidade totalmente gratuíto para os nosos asociados e nel aparecen tódalas ofertas que os asociados queren promocionar.

    

FEBAM organiza un nuevo Curso de Manipulación de Alimentos

Tui, 07/07/2009. La Federación de Empresarios do Baixo Miño – FEBAM, informa que tras la gran acogida del último curso de manipulador de alimentos realizará una nueva edición el próximo día 23 de julio (jueves) en horario de 17.00 a 20.00 horas

El curso se impartirá en las instalaciones de FEBAM y será de nuevo gratuito para nuestros asociados.

Desde FEBAM continuamos apostando por la formación tanto de trabajadores como de gente desempleada ya que creemos que es el elemento básico para tener una fuerza de trabajo preparada y actualizada.

Las listas para el curso permanecerán abiertas hasta el propio día del curso.

Todas las personas interesadas en asistir a dicho curso pueden llamar al teléfono 986 60 50 84 o bien acercarse hasta nuestras instalaciones situadas en la C/ Martínez Padin, 11 en Tui.

 

FEBAM organiza en colaboración con las librerías del Baixo Miño la “Ruta de la Cultura. I Feria del Libro en Castellano”

Tui, 07/07/2009. La Federación de Empresarios do Baixo Miño – FEBAM, informa que el próximo día 11 de julio, sábado, organiza en A Guarda, coincidiendo con la Fiesta del Roscón de Yema,  la “Ruta de la Cultura. I Feria del Libro en Castellano” en el Puerto de A Guarda.

La Ruta de la Cultura además de realizarse en el concello de A Guarda, se desplazará por todos los municipios del Baixo Miño informando en su momento a los medios de comunicación sobre su ubicación y día de celebración.

Con esta iniciativa, este colectivo, pretende promocionar tanto el municipio de A Guarda, por su gastronomía como a toda la comarca del Baixo Miño incentivando la lectura entre sus habitantes.

 

Carmen María Garcia Braga asiste a una sesion del Curso de tecnicas de paquetería impartido en FEBAM

Tui, 03/07/2009. Carmen María García Braga, en calidad de presidenta de la Federación de Empresarios do Baixo Miño - FEBAM, asistió el pasado miércoles a una sesión del curso de “Técnicas de Paquetería” que comenzó el 22 de junio y que se esta llevando a cabo en la sede de la Federación en colaboración con el grupo FEMXA.

En esta visita, además de animarse a realizar paquetes y diversas manualidades, mantuvo una charla con las alumnas y alumnos asistentes así como con el personal docente para animarles a seguir formándose, ya que la formación es una herramienta fundamental que tienen tanto los trabajadores para mejorar profesionalmente y estar mejor preparados para desempeñar sus funciones dentro de una empresa.

Este curso totalmente gratuito que esta orientado fundamentalmente para el sector comercio, es el segundo impartido en esta Federación de estas características, ya que en FEBAM apostamos por la formación continua tanto de trabajadores y autónomos.

 

FEBAM solicita que los relojes de la Zona Azul tengan validez en toda la comarca

  

Att. Mancomunidad de O Baixo Miño

  

Estimados  señores,

 

La Federación de Empresarios do Baixo Miño y en su representación Carmen Maria García Braga, en calidad de presidenta, expone:

 

Desde la implantación del aparcamiento en zona azul en los municipios de O Baixo Miño, han sido muchas las quejas recibidas en esta Federación de Empresarios procedentes de los establecimientos empresariales y usuarios de los cinco municipios, ya que no existe unanimidad ni en la duración del tiempo disponible para el aparcamiento ni en los relojes en si mismos, lo que genera problemas a la hora de aparcar en los desplazamientos dentro de la comarca.

 

Por este motivo, la Federación de Empresarios do Baixo Miño solicita:

 

La aceptación por parte de todos los municipios de los marcadores horarios actuales con el fin de facilitar la movilidad y el aparcamiento en la zona.

O la creación de un único reloj para todas las localidades que forman la comarca de O Baixo Miño

 

Sin otro particular, quedamos a la espera de su respuesta,

 

Reciban un cordial saludo

 

Carmen Maria García Braga

                   Presidenta

 

En Tui, 1 de Julio de 2009

 

Un estudo de FEBAM cifra a ocupación hoteleira no Baixo Miño dun 52,38% no mes de xullo

Tui, 01/07/2009. A Federación de Empresarios do Baixo Miño – FEBAM, presidida por Carmen Mª García Braga, apoiando e apostando sempre por un bo desenvolvemento da comarca do Baixo Miño, vén de rematar un estudio estatístico, elaborado polo seu persoal técnico, sobre o nivel de ocupación hoteleiro da comarca esperado para este mes de xullo.

As unidades de análise son tódolos establecementos hoteleiros da comarca do Baixo Miño (Tui, Tomiño, A Guarda, O Rosal e Oia), entendendo como tales hoteis, aparta-hoteis e hostais.

En FEBAM, cremos que un prognóstico de ocupación confiable é un elemento importante para valorar a calidade tanto turística como comercial dos nosos hoteis e da nosa comarca.

As previsións de ocupación para este mes de xullo, tendo en conta a valoración dos hoteleiros, podemos estudiala dividindo o período en dúas partes, e dicir estudiando por separado a primeira quincena de xullo e a segunda quincena.

 Deste xeito a nivel Baixo Miño espérase acadar unha ocupación dun 52,38%.

A nivel de localidades os datos acadados son os seguintes:

Tui: 68,75%

Tomiño: 45%

O Rosal: 40%

A Guarda: 52,5%

Oia: 55,66%

Con estes estudios, a Federación de Empresarios do Baixo Miño, pretende o cumprimento do Plan Director de Turismo elaborado con anterioridade por esta Federación.

Desde FEBAM lembran que este estudio  amosa só unha previsión da ocupación dos nosos hoteis no mes de xullo. Ao remate do devandito mes levarase a cabo unha avaliación final cos datos e porcentaxes realmente acadados.

 
Noticias por meses-2009
bullet

Xaneiro

bullet

Febrero

bullet

Marzo

bullet

Abril

bullet

Maio

bullet

Xuño

bullet

Xullo

bullet

Agosto

bullet

Setembro

bullet

Outubro

bullet

Novembro

bullet Decembro

Reportaxes-2009

bullet

11/07/2009

Entrega premios Día da Nai